FAQ - Salaris | The Health House

ALLES OP EN RIJTJE

Wij zijn er voor je

We houden communicatie graag helder. Daarom hebben we de meest gestelde vragen voor jullie op een rijtje gezet. Mocht je er toch niet uitkomen? Vul dan het formulier hiernaast in zodat de aangewezen persoon jou zo snel mogelijk verder kan helpen.

Salaris en roosters

Spannend. Jij hebt binnenkort jouw eerste proefdag bij The Health House. De eerste dag is een korte vrijblijvende introductie waar we samen kijken of wij een match zijn. 

Een klik met het team en affiniteit met de producten is natuurlijk erg belangrijk. 

Let op: een proefdag is nog geen werkdag. Je krijgt hier dus niet betaald.

Welkom in het team. Zorg ervoor dat je al onze apps download zodat je meteen aan de slag kunt.

  • Verisure (winkel toegang)
  • Shiftbase (roosters)
  • Employes (Loon administratie)

Op jouw eerste werkdag ontvang je een mailtje van Employes. Hier dien je direct al jouw gegevens aan te vullen. Zonder deze gegevens kunnen wij jouw salaris niet uitkeren. 

Jouw loonstrook is te zien bij onze partner tool: Employes. je kunt bij Employes inloggen via www.employes.nl of via de mobiele app van Employes. 

Jouw loonstrook staat altijd 2 werkdagen na jouw uitbetaling klaar

Na je eerste werkdag ontvang je een login voor Shiftbase. Onze plannings-tool. Je kunt shiftbase inzien via jouw pc in hun web applicatie op www.shiftbase.nl of via de mobiele app op jouw mobiele telefoon. Hier geef je iedere maand voor de 20e dag aan op welke dagen je de maand daarop kunt werken. Voor de nieuwe maand staat jouw rooster in deze app voor je klaar. Rooster je jezelf niet op tijd in? Dan bestaat de kans dat we je voor deze maand niet inplannen. Let op! Je geeft in shiftbase ook aan dat je op dagen niet beschikbaar bent!

Als je op werk aankomt dan kun je in jouw shiftbase app inklokken. Wanneer je de deur uitloopt dan kun je net zo makkelijk weer uitklokken. Dit is van belang om jouw gewerkte uren tijdig te verwerken en om ervoor te zorgen dat je ook op tijd, correct uitbetaald krijgt. Vergeet je in te klokken? Dan bestaat de kans dat jouw salaris tot wel 5 werkdagen later kan worden gestort.

Het salaris word elke maand op de 25e van de maand verwerkt. De uitbetaling volgt dan altijd binnen drie werkdagen. Je ontvang altijd het salaris voor de periode van de maand hiervoor. in September ontvang je dan bijvoorbeeld het salaris van de periode 1 augustus – 30 augustus is. Heb je in augustus ook een bonus gehaald? Dan ontvang je deze op 1 oktober.

Is dit je laatste maand bij ons? Dan ontvang je jouw laatste salaris samen met je eindafrekening 1 week later 

Afhankelijk van waar je woont en waar je werkt bestaat er een optie om reiskosten te declareren. Om te bepalen of je hier in aanmerking voor komt kun je een e-mail sturen naar admin@thehealthhouse.nl. Let op: losse OV kaartjes declareren wij niet. Je hebt altijd een abonnement nodig en ook het betaalbewijs hiervan dien je te bewaren.

Via The Health House kun je met korting bij Train More en Sportcity trainen. Stuur voor meer informatie hierover een mail naar admin@thehealthhouse.nl of neem contact op met je team manager.

Wat zijn mijn taken?

Winkel openen:

Het stoepbord zet je altijd buiten. Deze plaats je altijd naast het voetgangerspad zodat je bezoekers niet blokkeert.  

Bij harde wind, niet in de wind zetten want dan valt het bord (het bord is duur!)

Winkel schoonmaken:

  1. Stofzuigen & dweilen
  2. Winkel spiegelen (niet alleen alles rechtzetten. Zorg er voor dat er  ook geen gaten tussen de producten blijven)
  3. Producten afstoffen, indien nodig met een doekje en neem de balie af met een doekje

 

Alle TV-schermen aan: muziek aan (je hebt altijd muziek aan!)

Spiegelen herhaal je elke 2 uur, klanten verschuiven namelijk producten en als het goed is maak je veel sales waardoor jouw voorraad strak moet worden gezet!

Hou ook de whatsapp chat in de gaten voor eventuele taken

Geef tussendoor ook regelmatig door wat de stand is van de sales

Pauze: Als je naar werk komt dien je eten en drinken meegenomen te hebben, tijdens werktijd verlaat je de winkel namelijk nooit. Jouw eten en drinken kan je opeten/opdrinken in de winkel, maar als er een klant binnenkomt help je deze uiteraard. Daarna ruim je ook eventuele troep ook op! In een volledige werkdag heb je 30 minuten verplicht pauze, maar omdat wij jouw ontwikkeling willen bevorderen, mag je als er geen klanten in de winkel zijn, en als al de opstarttaken en tussendoor taken zijn voldaan, ook iets anders doen (bijvoorbeeld studeren) dit mag niet verstorend zijn voor de winkel.

Zorg voor een actieve houding. Onderuitgezakt zitten gaat je sales niet bevorderen. Wij verwachten dat je bij The Health House pro actief aan het werk bent (ook wanneer het even rustig is) kun je genoeg taken bedenken waarmee je de structuur en ervaring van klanten kunt verbeteren.

Wat doe je voordat je naar huis gaat ?

  1. Stofzuigen
  2. Winkel spiegelen
  3. Producten afstoffen, indien nodig met een doekje, balie afnemen met een doekje
  4. Vuilnis & karton weggooien in de juiste bakken! 
  5. Daarna geef je aan bjorn of matthijs door wat je nodig hebt in de winkel (voorraad)

alles over BONUS

Elke winkel heeft een dag target. Als jij dus 1 dag in osdorp werkt waar het target 1000 euro is en 1 dag in amsterdam noord waar het target 500 is dan dien je gemiddeld over deze twee diensten 1650 euro omzet gedraaid te hebben.

Hieronder een overzicht van de huidige winkel targets voor kwartaal 2 van 2024

– Buikslotermeerplein €500
– Osdorpplein €1000
– Ferdinand Bolstraat €850
– Bos en Lommerplein €450
– Citadel €750
– Gedempte Gracht  €750
– Kalverstraat €1000
– Heiligeweg €900
– Marktplein €900
– Overtoom €350

Je kunt jouw scores bijhouden in Lightspeed onder de verkoop rapportages. 

Wij organiseren regelmatig trainingen die jouw product en verkoop kennis zouden kunnen verbeteren. Meld je hiervoor aan in de groepschat of neem contact op met jouw manager om een individuele training te plannen.

Heb je ondertussen vragen of behoefte aan tips en tricks? Stel dan gerust een vraag in de groepscha

Andere vragen?

Kom je er nog steeds niet uit? Vul dan het formulier hieronder in zodat de aangewezen persoon jou zo snel mogelijk verder kan helpen.